środa, 25 lutego 2015

plotki_ploteczki i Kobiety


Kobiety słyną z tego, że lubią plotkować. Nie da się zaprzeczyć. Uwielbiamy rozmawiać. Wymieniać się opiniami, doświadczeniem. I chociaż jestem kobietą i dbanie o wygląd, to jednak nie raz mam problem z zakupieniem, niektórych wydawało by się podstawowych produktów. Firm jest wiele. Dochodzą do tego jeszcze różne ich serie/kolekcje. Niedługo, by kupić zwykły krem do twarzy, będziemy musieli podać swój pesel, grupę krwi, miesięczną ratę kredytu czy też ulubioną potrawę teściowej... Im jestem starsza, tym coraz trudniej mi się w tym wszystkim połapać. Gdzie te czasy, gdy zakupy sprawiały tyle przyjemności. Beztroska rozpusta! Kto mi to zabrał?!




By uniknąć jeszcze większych rozczarowań, coraz częściej wchodzę na różne fora, czytam blogi...szukam porady. Jednym z takich miejsc, to Kosmeter.pl. Portal dla kobiet, który posiada ogromną bazę kosmetyków. Opinie, porady, ceny...Chętnie doradzi, pomoże. Jedynie kawy nie zaleje. Jednak gdy znajdziemy osobnika do parzenia kofeiny, możemy bezgranicznie zatracić się w tym portalu. Największym plusem Kosmeterii, to nie tylko szczere opinie konsumentek, ale też ciekawe porady. Czy to w tematyce fitness, czy też pielęgnacji naszych BooBsów, co z grawitacją się zmagają... Można tam znaleźć wiele. I to bez niepotrzebnego zażenowania i zawstydzenia przed panią ekspedientką. Opinie i porady na wszystkie tematy. Główną założycielką Kosmeter.pl jest moja dobra znajoma, a zarazem blogerka Żurnalistka Monika. Znamy się nie tylko poprzez wspólne blogowanie, ale też prywatnie. Mogę śmiało powiedzieć, że Monika nie należy do osób, co pozwoli sobie wcisnąć produkt bez wczesnego rozeznania. Sama testuje produkty. Sprawdza ich składy i zawsze chętnie poratuje. Do dziś jestem jej niezmiernie wdzięczna za serum do rzęs. Może wachlarzy jeszcze nie mam, ale na pewno jakiś halny nimi zdziałam.





Polecam wam  zajrzeć do Kosmeter.pl oraz na ich stronę na FB, bo nie młodniejemy... a grawitacja z roku na rok jest coraz cięższa.

------------------------------------------------------------------
Kosmeter - link
Kosmeter FunPage - link
Żurnalistka - link

moje drugie JA - Kolorowanka ART - link


2 komentarze:

  1. Jaka piękna sówka :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mój własny wyrób... więcej takich zwierzaków możesz zobaczyć to:
      http://kolor-owanka.blogspot.com/p/poduszki.html

      Usuń